Dolores Cannon: Tko smo mi i što radimo ovdje? Putovanje kroz nebeske škole

Dolores Cannon: Tko smo mi i što radimo ovdje? Putovanje kroz nebeske škole

Foto: pixabay.com

Nikad ne znaš kakav ugovor si dogovorio i potpisao na drugoj strani, da ćeš ovdje odraditi prije nego što si došao. I zato nemoj niti pokušavati prerano izlaziti iz života. Jer najbolje tek dolazi. Ti niti ne znaš što ti još stoji u tvom „ugovoru“.

Prvo se moraš riješiti svega starog- smeća, otpada i tereta iz svog života, a onda možeš krenuti prema onome zbog čega si došao.

Mnogi ljudi dolaze k meni i kažu da žele van, da ne žele biti više ovdje. Ne shvaćaju što su ugovorili.

Prvo, razgovarajmo o školi života na Zemlji. Svi ste potpisali da budete ovdje, u ovoj zemaljskoj školi. Dobro, svi smo počeli s Bogom. Imam toliko klijenata koji dolaze k meni, a na njihovom popisu pitanja uvijek se nalazi: „Odakle dolazim?“ I uvijek kažu: „Zašto sam ovdje? Pa, odakle dolazim?“

I kažem im da smo svi došli s istog mjesta. „Ne, želim znati gdje je moj dom- cijeli planet.“ Ne postoji takva stvar. Svi smo došli s istog mjesta.

Drugi planeti su samo još jedna od školi na kojima se prijavljujemo da učimo, ali to nije dom, nije pravi dom. Svi smo počeli s istog mjesta. Svi smo počeli s Bogom ili onim što nazivamo Izvorom. Imala sam mnogo, mnogo ljudi koji su se vratili Izvoru.

Vraćaju se u vrijeme kada su bili s Bogom, prije nego što su ikada krenuli na ovaj dug put, da postanu ljudi…


Izvor: carpe diem by Manuela

3 misli o “Dolores Cannon: Tko smo mi i što radimo ovdje? Putovanje kroz nebeske škole

Komentiraj