Stari irski blagoslov

Stari irski blagoslov

Stari irski blagoslov

Nek΄ti svi putevi pođu u susret:

Vjetar nek΄ti uvijek puše u leđa,

Sunce nek΄ti grije lice,

Blaga kiša nek΄natapa tvoja polja,

A dok se ponovno ne sretnemo,

Nek΄te čuva Božja ruka.

Nepoznati autor

7 misli o “Stari irski blagoslov

      1. a ovaj prilog na današnji dan ….. mi uljepšava sve ovo oko nas pa ko nije nek se prepusti energiji koja zrači iz ove postave-nadam se da lemy nebu zbrisal no današnji dan zasluži i ovakav prilog …..A…..postave konstelacije za RAĐANJE NOVE ZEMLJE i najduže pomrčine mjeseca koju možemo vidjeti ak nebu oblačno večeras….pa poslušajmo……. 🌹🌹🌹🌹🌹

        Sviđa mi se

      2. Jim Caviezel:Sigurno poznajete izraz „prijeći Rubikon“. To znači da se više ne može natrag…Film „Pasija“za mene je bio jedan takav Rubikon. Kada je počelo snimanje imao sam 33 godine, upravo kao Isus. Uvijek sam se pitao jesam li dostojan igrati Isusa.

        Sviđa mi se

  1. Pingback: 20 najčitanijih postova u 2019. godini – Živi trenutak

  2. Pingback: 30 najpopularnijih postova na “Živom trenutku” u 2020. godini – Živi trenutak

Komentiraj