“Živi trenutak” slavi 5. rođendan!

“Živi trenutak” slavi 5. rođendan!

5 Year Anniversary Achievement

Happy Anniversary with WordPress.com!

You registered on WordPress.com 5 years ago.

Thanks for flying with us. Keep up the good blogging.


Dragi prijatelji i posjetitelji „Živog trenutka“.

Prije točno 5 godina, bio je ponedjeljak, 13. 2. 2017. godine. Toga dana službeno je pokrenuta web atranica, blog/portal „Živi trenutak“.

U meni je dugo tinjala gorljiva želja da sve ono što sam godinama zapisivao, spremao u dokumente na računalo, tekstove različitih autora, sa raznih portala, svoje „mini kolumne“ koje sam znao pisati preko e-mailova i gdje sam davao različita mišljenja, komentare i osvrte na aktualna zbivanja u svijetu, objedinim u format web stranice.

Zahvalan sam dragom Bogu da sam uspio u tome.

Zahvalan sam wordpressu na ustupljenom medijskom prostoru.

Zahvalan sam svom bivšem kolegi Dadi koji me je uputio na wordpress i koji mi je pomogao u informatičkom dijelu i pripremi stranice. Bio je na pravom mjestu i u pravo vrijeme jer bez njegove pomoći ne bi ova stranica ugledala svjetlo dana.

U početku je stranica imala zelenu pozadinsku boju, no tema i sadržaj su ostali isti. Nakon nekog vremena promjenjena je pozadinska slika, kao i boja koja je i do današnjih dana ostala ista, a to je nježna svjetlo plava boja.

Puno je sati rada uloženo u pripremu i stavljanje tekstova na ovaj blog. Mnogo je tu neprospavanih noći i odricanja od drugih stvari. Iza ovog projekta stoji rad, posvećenost, životna strast i smislenost.

Znali su me neki prijatelji pitati što ja imam od ovoga? Materijalno sigurno ništa, ako ćemo gledati na takav način. Duhovno i emocionalno jako puno.

Znali su mi neki reći da je dobro da imam svoj hobi, na što bih im ja znao odgovoriti, da je ovo za mene više od hobija. Za mene je hobi nešto što čovjek radi da bi upotpunio svoje slobodno vrijeme, nešto što mu donosi osjećaj ugode i zadovoljstva i što možda radi povremeno, uglavnom za sebe, bez obzira o kakvom hobiju se radilo.

Ova stranica nije stvorena samo zbog mene, već je posvećena i drugim ljudima koji će možda pronaći nešto korisno i dobro za sebe i svoj život.

Bez imalo pretencioznosti, uzdizanja ili pretjerivanja, mogu slobodno reći da je ovo što radim jedna od mojih životnih misija dok god sam prisutan ovdje na Zemlji.

Uz „Živi trenutak“ i ja sam rastao i sazrijevao. Nije uvijek bilo lako. Kako sam se i ja mijenjao, tako su i moji tekstovi poprimali neku drugačiju notu, a onda od 2020. godine, sasvim spontano, krenule su moje pjesme, a nakon toga i pisanje pjesama u rimi.

Nešto kratko o statistici „Živog trenutka“:

Sa današnjim danom, ukupno je objavljeno 1618 postova u 7 kategorija: Moj blog, Zemaljske promjene, Duhovnost, Život, Matrix, Zdravlje i Događanja. Ostale dvije kategorije su: Kontakt, ako netko želi ostaviti svoje podatke, poput e-mail adrese i sl. i Spiritualna glazba gdje se može poslušati duhovna, relax i ambientalna glazba.

U kategoriji Moj blog gdje se nalaze samo moji tekstovi, ukupno je objavljen 141 post, zaključno sa današnjim danom.

Za razliku od 2017., 2018. i 2019. godine u kojima je prosječno na godišnjoj razini preglednost ili posjećenost stranice iznosila između 32 i 42 tisuće, došlo je do rekordnog skoka u 2020. godini na više od 164 000 pregkleda na godišnjoj razini.

Pozitivan trend posjećenosti se nastavio i u 2021. godini sa skoro 486 000 pregleda na godišnjoj razini.

Dok je u 2017. godini bilo nešto malo manje od  13 000 posjetitelja na godišnjoj razini, taj je broj lagano rastao kroz 2018. i 2019. godini sa oko 20 000 prosječno posjetitelja na godišnjoj razini. 

U 2020. godini došlo je do eksponencijalnog rasta, na više od 115 000 posjetitelja na godišnjoj razini.

U 2021. godini bilo je skoro 355 000 posjetitelja „Živog trenutka“, na godišnjoj razini.

Od srca svima hvala!

Kada sam prenio tekst pod naslovom „Istina uvijek pronađe put! Otvoreno pismo časnog i poštenog liječnika dr. med. Ivana Gonjita udruzi HUBOL“, kojeg je objavio Zvone sa Matrix TV-a na svojoj youtube stranici, nisam imao nikakvih očekivanja niti predodžbi da bi to mogao biti najčitaniji članak, uopće, od svih objavljenih tekstova na „Živom trenutku“, u svih ovih proteklih 5 godina.

Vjerujem, da je to zahvaljujući tome što su ljudi taj tekst prepoznali kao autentičan, te ga masovno postavljali i dijelili putem raznih društvenih mreža, a i portal Transformacija svijesti ga je prenio sa moje stranice.

Tekst je objavljen 10. 11. 2021 godine i do današnjeg dana (13. 2. 2022.), znači u nešto malo više od 3 mjeseca, imao je 122 846 pregleda, što je apsolutni rekord.

Blog/portal „Živi trenutak“ čitan je iz raznih dijelova svijeta, a prvih 30 zemalja po posjećenosti stranice su:

Hrvatska, B i H, Srbija, Slovenija, Njemačka, Austrija, Makedonija, SAD, Švicarska, Crna Gora, Švedska, Kanada, Italija, Irska, Australija, Nizozemska, Velika Britanija, Francuska, Belgija, Norveška, Češka, Danska, Mađarska, Španjolska, Grčka, Slovačka, Kosovo, Albanija, Luksemburg i Poljska.

Ima još puno zemalja iz Eu-a, kao i sa ostalih kontinenata koji su slučajno ili namjerno došli do ove stranice, ali nema smisla da ih sve nabrajam.

Broj registriranih pratitelja „Živog trenutka“, putem wordpressa ili e-pošte, stalno varira i trenutno je na 267 pratitelja.

Osim imena i prezimena svoje tekstove i fotografije potpisujem sa Lemy9. Lemy je nastao od skraćenice Milan- Mile- Lemy, a ipsilon na kraju mi se učinio dosta zgodnim. Broj 9 nakon Lemy je moj datum rođenja. Eto, sad smo i tu „misteriju“razriješili.

Još jednom hvala svima koji su na bilo koji način dali svoj doprinos i obol da stranica „Živi trenutak“ postoji i da se dalje razvija.

Lemy9 (Milan Troskot)

Jedna misao o ““Živi trenutak” slavi 5. rođendan!

  1. Alma Hosu-Pezelj

    Čestitam od srca 5. godišnjicu. Hvala na svim lijepim, inspirativnim i produhovljenim prilozima. Vidi se Vas napredak u duhovnosti kroz ovo vrijeme, sto je nešto najvrednije. Želim Vam još puno uspjeha. Lijep pozdrav Alma

    Liked by 1 person

  2. S malim zakašnjenjem, iskrene čestitke na uspješnom radu i ovom projektu, koji je svakako više od projekta i hobija. Rekao bih da je prije promicanje osobnih i pravih istinskih vrijednosti koje su danas doista ugrožene nametanjem ideologija bez prava na istinski izbor svakog pojedinca. Ovaj blog te ponekad doista natjera da duboko promisliš o nekim temama koje su danas gotovo zabranjene, da osjetiš radost kad se njeguju prave vrijednosti i pravo na osobn8 stav i mišljenje. Zato

    Liked by 1 person

  3. Pingback: Denis Kožljan: “Poanta života je da živiš, a ne da se gušiš”; Intervju sa Milanom Troskotom – Sapphoart-časopis za poeziju ISSN 2584-3974

  4. Pingback: Intervju: Milan Troskot - Centar Kulture

Komentiraj